سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        نازنین

        شعری از

        مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

        از دفتر نجوای دلسوز نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۰۶ شماره ثبت ۱۱۵۷۸۸
          بازدید : ۹۴   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
        آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

        نازنین غصه نخور فصل خزان میگذرد
        با همه شادی و غم عمر گران میگذرد
         
        از پریشانی و بی برگی این باغ نگو
        خوب من فصل زمستان نگران میگذرد
         
        مهربان خنده بزن قهقهه کن تا خورشید
        ابر دلتنگی ما از آسمان میگذرد
         
        با توام تا به تماشای بهاری دیگر
        سردی باد وزان از تن و جان میگذرد
         
        نازنین در دل شبهای سیاه و تاریک
        از گل و روشنی و عشق بخوان میگذرد
         
        مهربان سبز تویی زرد نشو مثل خزان
        دیگر از غصه نگو سرو روان میگذرد
         
        گر چه در سینه ی ما جز غم پاییز نبود
        صبر کن با من دلخسته بمان میگذرد
        ...
        مهدی بدری(دلسوز)
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۸
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و امید بخش بود
        جسارتا دهه فاطمیه است
        دوستان را به آیینی مربوطه مهمان نمی کنید؟ خندانک
        محمد رضا خوشرو (مریخ)
        شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۴۲
        درود مهدی جان زیبا بود .
        خندانک
        موفق باشید
        خندانک
        فریال امینا
        شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۶
        میگذرد👌👌
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۴۷
        سلام ودرود فراوان استاد


        بینهایت عالی و زیبا و

        امید بخش وجالب بود

        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0