سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        نگویید

        شعری از

        کاظم عفتیان چهل کمان

        از دفتر دلداده نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۱۱ شماره ثبت ۱۱۵۴۰۷
          بازدید : ۱۱۸   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر کاظم عفتیان چهل کمان
        آخرین اشعار ناب کاظم عفتیان چهل کمان

        هی نگویید نان نداریم درعوض غم میخوریم
        هی نگویید گوشت گران شد،دردوماتم میخوریم
        هی نگویید وضع خراب است گور بابای دنیا
        تخم مرغ قیمتِ مرغ شددرعوض سم میخوریم
        هی نگویید کار نداریم این همه
        در رو محکمترببند،به انقلاب هم میخوریم
        روغن وگوجه شده نایاب ولی
        غصه بسیار هست و دَمادَم میخوریم
        خوردن میوه شده رویا که چی
        شکرخدا بازم که هست،نونِ شلغم میخوریم
        این همه ناشکر نباشید جانِ من
        ماکه داریم روز وشب،حقِّ آدم میخوریم
        ماهمه قاضی شدیم،برگناهِ دیگران
        خود نشستیم با وکیل و متهم میخوریم
        وعده ها دادن ولی الحق عمل کردن که ما
        هر چه رفتیم آخرش هم به جهنم میخوریم
        وعده هایش تابه الان یک به یک باد هوا
        پوستمان خیلی کلفت است،مامگرخم میخوریم
        [  ] شعر؛کاظم عفتیان
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۲
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
        دستمریزاد
        موفق باشید خندانک
        کاظم عفتیان چهل کمان
        کاظم عفتیان چهل کمان
        يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۳۰
        بزرگوارید❤❤❤
        ارسال پاسخ
        مریم کاسیانی
        دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۸
        درود بر شما
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        کاظم عفتیان چهل کمان
        کاظم عفتیان چهل کمان
        دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۶
        لطفتان پایدار 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
        ارسال پاسخ
        مجتبی شفیعی (شاهرخ)
        چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۸
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0