سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        امام رضا علیه السلام

        شعری از

        علیرضا نقدی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۰۷ شماره ثبت ۱۱۴۵۱۷
          بازدید : ۸۵   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علیرضا نقدی

        تا که در ایران باشی مرگ ما باشد بشارت
        نوکرت هستم رضا ، آرامشم باشد رضایت

        دیگران را نیست علمی تا امامان دیگرانند
        از شما دارد تشیع هم اصول و هم فقاهت

        عالمان دیگر ادیان را خدایی ، هر که آمد
        قبل صحبت کردنش رسوا شد افتاد او به لکنت

        از گدایانی که داری رزق ما تامین گردد
        می‌شود روزی موسی گرد و خاک آن عبایت

        روزگاری در خیالاتم بدیدم کفر آمد
        محضرت ایمان گردید او رسید آنجا به غایت

        گرچه آقا پر ریایم قسمتم کن تا بیایم
        رو به آن گنبد بگویم یا رضا جانم ارادت

        معجراتی دیده‌ام من در حرم مانند اینکه
        لال آمد مشهدت گویا شد او با یک اشارت

        این شفا دادن درون صحن چیزی نیست آقا
        چون اگر خواهی شفا هم می‌دهد هر جا گدایت

        گر به دور از حب سلطانی نمازت را بنه چون
        در فرادی می‌کند شیطان نمازت را جماعت

        کل اهل مملکت باید بدانند هر چه گفتم
        تازه کم گفتم نگفتم هیچ چیزی از مقامت

        بوده‌ام بیمار مشهد پس زیارت شد دوایم
        یارضا سردار هر جا گفت این را با صداقت
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        ابراهیم آروین
        جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۲۸
        درود بر ارجمند گرامی

        زیباست و دلنشین

        اجرتان با امام رضا (ع)
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0