سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    زیباتر از مهتاب

    شعری از

    ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

    از دفتر به رنگ دل ( مجموعه اشعار نو و تصنیف ها ) نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۵۰ شماره ثبت ۱۱۲۰۸۴
      بازدید : ۱۵۸   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

     
    حال از رخ مهتاب می گیری
    تا می رسی بر من شبانگهان
    هفت آسمان محو نگاه توست
    پر نور می تابی ولی پنهان
    .
    پنهان شدم در نیمه ای تاریک
    پیدا کن این گمگشته ی خاموش
    تو باختی شرط محبت را
    یادم شد از یادت فراموش
    .
    زیبا ترین رازی که می ماند
    در سینه ام سنگین و رمز آلود
    ای داد از این راز دل خونین
    می میرم از این راز خیلی زود
    .
    زود است تا باور کنی هستم
    دیر است گاهی بهر برگشتن
    تا کوچه ی دلدار راهی نیست
    عزم وطن کن قصد دل بستن
    .
    شاید در این دنیای آشفته
    باید که می بودی تو از اول
    اینگونه حالم می گرفتی تا
    گل بوته ی شعرم شود جنگل
    .
    کشتی مرا در عصر یخبندان
    احساس را در کوچه ی تردید
    خشکید این ته مانده ی جاری
    خشکیده تر از گریه ی خورشید
    .
    جان و جهان و سرو رعنائی
    یک ادعای کهنه و مطرود
    بعد از درود و حال بارانی
    از اصفهان سوی شما بدرود
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0