سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    بند کفش

    شعری از

    ساناز امامی(بانو)

    از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۳۷ شماره ثبت ۱۱۰۲۲۱
      بازدید : ۱۳۸   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر ساناز امامی(بانو)
    آخرین اشعار ناب ساناز امامی(بانو)

    آشتی دادی تو منو با خودم ای عشق صمیمی
    اینکه من دارم میخندم به خدا چیز کمی نی
    قبل تو هیشکی نبود تو زندگیم بعد تو هم نیست
    تو یه عشق فوق‌العاده تو یه احساس عمیقی
    می‌کشی منو تو ساحل، میشینی کنار دریا
    موج موهات که می‌رقصه ضربانم میره بالا
    من میشم محو تماشات پلکاتو ببند و وا کن
    وای دارم دیوونه میشم زیر چشی منو نگا کن
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۵
    درود بانو
    ترانه زیبایی است خندانک
    ساناز امامی(بانو)
    ساناز امامی(بانو)
    پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۵۹
    سپاسگزارم از لطفتون 🙏🌹
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۱۹
    خواندم ولذت بردم
    اندیشه نابتان همیشه توانا ست
    درود.. خندانک خندانک خندانک .. درود
    ساناز امامی(بانو)
    ساناز امامی(بانو)
    پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۰۰
    متشکرم سلامت باشین 🙏😊🌹
    ارسال پاسخ
    الناز حاجیان (مهربانی)
    پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۵۹
    سلام مهربانوی عزیز
    ترانه یِ زیبایی سروده اید
    خندانک خندانک مرحبا
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0