سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        (جذبه ی نگاه)...

        شعری از

        میم طوبی مهدوی

        از دفتر مشق عشق نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۱:۵۲ شماره ثبت ۱۰۹۹۹۳
          بازدید : ۱۴۱   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر میم طوبی مهدوی

        (جذبه ی نگاه)...
         من
         به اندازه ی تلاطم دریا
        بی قراره نگاه تو شدم
        بی تاب موهای سپیدِ برفی ات
        بی قرار قامت سرو گونه ات
        خم شده است 
        در ضمیر باورهایم
        سکوت عاشقانه ی زنی
        که در حسرت افتادن
        سیب نگاه تو مانده است
        من نشسته زیر درخت 
        فهمیدم 
        جاذبه ی نیتون دروغ بود
        چون تو رفتی و من
        همچنان محو تماشای دوری ات
        ازجاده های خیال هستم
        معصومه(میم:طوبی مهدوی )
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
        يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۸:۰۹
        ´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*

        درود
        فرارسیدن ۲۵ اردیبهشت
        روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
        و پاسداشت زبان فارسی
        گرامی باد!

        ´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*
        میم طوبی مهدوی
        میم طوبی مهدوی
        دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۴:۱۵
        درود برشما
        ارسال پاسخ
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۴۲
        درود بانو
        بسیار زیبا و پر احساس بود خندانک
        میم طوبی مهدوی
        میم طوبی مهدوی
        دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۴:۱۵
        سپاس ادیب گرانقدر
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۱۹
        شعرزیبایی بود
        همیشه برقرارباشید
        شاعر گرامی
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        میم طوبی مهدوی
        میم طوبی مهدوی
        دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۴:۱۴
        سپاس ادیب گرانقدر
        ارسال پاسخ
        زهره دهقانی ( شادی)
        چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۲۶
        بی نهایت زیبا.....💐💐💐💐
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0