سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        تولد

        شعری از

        شکوفه عابدی نژاد

        از دفتر سکوت نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ۱۸:۲۹ شماره ثبت ۱۰۹۰۹۳
          بازدید : ۱۷۳   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر شکوفه عابدی نژاد
        آخرین اشعار ناب شکوفه عابدی نژاد

        همیشه برام سوال بود 
        که آدمها ازکجا می فهمن دیگه بزرگ شدن ؟
        از فردای تولد 46 سالگیشون ؟
        از روز عروسی یا نامزدیشون ؟
        یا از بعد تموم شدن سربازی ؟
        چند وقته پیش فهمیدم که دیگه بزرگ شدم .
        یه حس عجیبی بود که سراغم اومد
        وقتی آخر شب داشتم مسواک می زدم  وخودمو 
         
         
        تو آیینه  نگاه می کردم دیدم دیگه کسی کارامو پای بچگیم نمیذاره ,
        که اگر تو خیابون دیوونه بازی در بیارم  دیگه کسی 
        نمیگه ای بابا نو جونی یا یزرگی,
        که اگه پولم تموم بشه دیگه روم نمیشه  زنگ بزنم ازهمسرم بگیرم .
        به راحتی نمیرم توی رابطه ,به راحتی هم نمیتونم از رابطه بیام بیرون 
        به فکر پول وبیزینس وسقف بالای سرمم.
        دیگه نمیتونم کل پولمو تو یه روز لباس بخرم .
        نمی نونم به قسط بانک  ووام وپول برق که 2برابر شده فکر نکنم .
        دیگه نمی تونم بدون سنجیدن عواقب کاری انجام بدم .
        دیگه نمیتونم شبا خوب بخوابم .
        دیگه بی کله نیستم نمی تونم هر حادثه ای را که خواستمو امتحان کنم .
        عجیبه دیگه نمی تونم با بی خوابی کنار بیام .
        نه دیگه مریض بشم بیخیال نیستم ,
        میترسم از خوب نشدنم .
        دیگه بچه نیستم .
        نو جوون نیستم .
        یزرگ شده ام واین حال خوبی نیست .
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ۱۷:۱۱
        درود بانو
        دلنوشته زیبا و جالب بود
        جسارتا اشتباه تیپی ندارد؟ خندانک
        مهرداد عزیزیان
        سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ۱۹:۳۰
        درود
        دلنوشته ی زیباییست🌺🌺
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0