سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 29 فروردين 1403
  • روز ارتش جمهوري اسلامي و نيروي زميني
9 شوال 1445
    Wednesday 17 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۲۹ فروردين

      واژه ی عشق

      شعری از

      فرخ لقا فتحی

      از دفتر دفتر رباعی های من نوع شعر رباعی

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۴۲ شماره ثبت ۱۰۶۷۲۴
        بازدید : ۱۴۵   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      رباعی
      این واژه ی عشق روح دارد انگار
      رسوا بشود عاشق مجنون بسیار
      هم تلخ کند کام تو را هم شیرین 
      سرخ است و ملس،ترش همانند انار
      فرخ لقا فتحی
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ۰۶:۳۹

      خندانک خندانک
      مهرداد عزیزیان
      پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ۱۹:۳۲
      درود بزرگوار 🌺🌺
      طوبی آهنگران
      پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۰۷
      بیا چنگ در گیسوی واژها بزنیم

      تا باد ها ببرد با خود

      به در ندشت یاد هایی سبز
      درود بر شما
      مجیدنیکی سبکبار
      پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۲۱
      سلام و درود خانم فرخ لقا فتحی بسیار زیبا سروده اید
      احسان کریمیان علی آبادی
      پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۴۵
      هزاران درود بر شما استاد فتحی ارجمند
      مختصر و مفید
      زیبا و گیرا
      احسنت
      شاد و پیروز و سلامت باشید
      خندانک خندانک خندانک
      طوبی آهنگران
      پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۲۴
      سلام

      خداوند جلیل از لب خورشید
      حیان. به جان رمین داد

      از گلشن کوثر. غزت
      به دودمان. امین. داد

      در بوستان. احمدی

      طوبی به دوازده شاخه. قد کشید

      بوی گلان. از دامن ریحان

      به مشام. سوسن نسرین داد

      روز میلاد مهین بانوی دو عالم مبارک

      و هم چنین روز مادر مبارک
      روز مادر عزیزم هم مبارک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۵۰
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      شاعر بزرگوار
      بیا که رباعی شما
      شیدا ایست
      بیدار کند از خواب
      چون مطالبش بیداریست
      قایقی ایست در طوفان
      چون دریا ایست
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0