سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    آه و شعر

    شعری از

    مهدی رستگاری

    از دفتر روزگاران نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۴ شماره ثبت ۱۰۵۲۶۹
      بازدید : ۱۴۰   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مهدی رستگاری

    بسمه اللطیف
    آه و شعر
    دلبر که فکر عاشق شیدا به سر نداشت
    در کار عشق بهره ز لطفی دگر نداشت
    با ناز می گذشت و نمی کرد اعتنا
    گویا که هیچ گونه ز حالم خبر نداشت
    بی اعتناییش به من آن دم چو مرگ بود
    از آن به بعد غم ز دلم دست بر نداشت
    اسفندوار سوختم از داغ اشتیاق
    آخر چرا به آتش جانم نظر نداشت؟
    فهمیدم آن زمان که درخت وجود او
    در برگ و بار خود ز محبت ثمر نداشت
    «آری» نروید از دل تلخ جواب «نه»
     او در درون این نی خالی شکر نداشت
    بی معنی است جلوه خوبان بدون مهر
    هیچ عاشقی گذر به چنین رهگذر نداشت
    مهدی به آه شعر تو مانَد به یادگار
    هر چند آه من به دل وی اثر نداشت
    #مهدی_رستگاری
    هفتم آذر سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
    بیست و هشتم نوامبر سال 2021 میلادی
    (سروده درجریان  بداهه سرایی روزانه گروه «بداهه عاشقانه»)
    ۳۸۱‌
    دفتر شعر روزگاران
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
    جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ۰۱:۲۰
    خندانک خندانک
    خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۱۸
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و شورانگیز بود
    در وصف یار جفاکار خندانک
    مظفر جوینی
    شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۸:۳۰
    سلام جناب رستگاری. زیباست ، موفق باشید.
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0