سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        سرشک یار

        شعری از

        زینب نائینی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ۰۲:۵۵ شماره ثبت ۱۰۵۲۲۱
          بازدید : ۱۰۰   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر زینب نائینی

        دوسـت دارم کـه نبیـنی غم تــنهایی را 
        سر هرکوچه ی حیرت تو صف‌آرایی را 
        چشم‌هایت شده باران، رخ ماتم دیده!
        بعد اشکت چه کنم سیل تماشـایی را؟
        سد دیدار تو را، فاصله پُر خواهد کرد...
        کاش لایق بشوم بهر تو شیــدایــی را
        آه و افسوس که در عشق تو من بدنامم
        کـاش ایـن بــار نبینم شـب رســوایی را
        بارها گفتم و من بار دگر خواهم گفت
        نشناسـم بـه دلــــم غیر تو مولایی را
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۴
        درود بانو
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        « بار ها گفته ام و بار دگر میگویم» خندانک
        زینب نائینی
        زینب نائینی
        چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۵۹
        ممنون
        ارسال پاسخ
        سیاوش آزاد
        چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۱۱
        سلام
        یا امیرالمومنین دستم بگیر افتاده ام
        زینب نائینی
        چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۵
        البته شعر در مورد انتظار هست
        محسن ابراهیمی اصل (غریب)
        چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۱۵
        درود بر شما خندانک خندانک خندانک
        زیبا سروده اید خندانک خندانک
        زینب نائینی
        زینب نائینی
        چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۵۹
        متشکرم
        ارسال پاسخ
        محمد قنبرپور(مازیار)
        جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ۰۳:۱۴
        سلام با احساس بود بانو خندانک
        چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۲۰
        سلام ودرود
        بسیار زیبا
        زینب نائینی
        زینب نائینی
        چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۶
        خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0