سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    شهر دلتنگی

    شعری از

    مهدی ملکی الف

    از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۲۲ شماره ثبت ۱۰۴۶۴۰
      بازدید : ۱۳۱   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    در روزگارم عشق را فریاد کن امشب
    قدری دلت را از قفس آزاد کن امشب
    آواره‌ام در شهر وهم انگیز دلتنگی
    این کوچه‌های سرد را آباد کن امشب
    از چشم‌های مهربانت عشق را خواندم
    با ناز چشمت زندگی را شاد کن امشب
    دلدادگی را دوست دارم یار شیرینم
    این مرد را عاشق تر از فرهاد کن امشب
    زندانی‌ام در خانه‌ی تاریک تنهایی
    این کلبه را یکباره بی بنیاد کن امشب
    وقتی نباشی شهر من درگیر خاموشی‌ست
    در روزگارم عشق را فریاد کن امشب

    شاعر: مهدی ملکی الف
    ۹
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۰۷
    درود بزرگوار
    غزلی ناب و زیبا بود
    مثل همیشه خندانک
    مهرداد عزیزیان
    شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۲۱:۲۵
    درود 👏🌺
    علیرضا مرادی( مراد )
    پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۳۷
    سلام ها جناب ملکی دلنوشته زیبایی بود
    درودتان باد
    خندانک خندانک
    خندانک
    طوبی آهنگران
    پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ۲۱:۲۸
    سلام جناب ملکی
    دست مریزا بسیار زیبا
    طوبی آهنگران
    پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ۲۱:۲۸
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🥰🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸
    🌸🌸
    🌸
    🌸
    🌸
    طوبی آهنگران
    پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ۲۱:۲۸
    خندانک
    زهرا حکیمی بافقی (الهه‌ی احساس)
    جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ۰۰:۵۰
    بسیار زیباست

    درود خندانک
    حمید غرب
    شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۴۶
    درود جناب ملکی عزیز

    دادم بر آمد از جدایی ، تا به کی دوری
    جان بر لبم آمد ، مرا ، بیداد کن امشب

    بسیار زیبا

    کلامتان شیوا و سرودتان مانا
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0