سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    درگذشت عمویم

    شعری از

    فاطمه کیانی(میترا)

    از دفتر میترایی نوع شعر قطعه

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۳۱ شماره ثبت ۱۰۴۲۰۲
      بازدید : ۱۳۸   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب فاطمه کیانی(میترا)

    بغض غم باز دلم را چه غریبانه شکست
    سایه سبز عمویم به تن خاک نشست
    #میتراکیانی
    شاخه شاد مرا دست فلک کرده هرس
    تیغها می برد این دور نفس را زنفس
    اشکها بغض مرا از غم جانکاه نشست
    دادها حرف مرا زانچه که شد آه نگفت 
    #میتراکیانی
    با درود و خسته نباشید خدمت همه دوستان و آشنایان گرامی 
    شکی نیست که هرنفسی نوبت و فرصتی برای زیستن دارد ،روزی ازین سرای خاکی بار می بندد و تنها خاطرات و ساختار ذهنی و عملی او به جا میماند .
    ما معمار فرصتی هستیم که دراختیارمان قرار گرفته ،تا یادگار خوبی از خودمان به جا بگذاریم .
    از لطف همه عزیزان که همدردی کردن تا تسلای خاطر ماباشند و روح عموی بزرگوارم قرین رحمت و آرامش باشد ،سپاسگزارم .
    امیدوارم بتوانیم در خوشیها جبران کنیم و برای همگی دلخوشی و سلامتی آرزومندیم .
    ارادتمند شما
     خانواده کیانی
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۰۲
    درود بانو
    مصیبت وارده را تسلیت عرض میکنم
    امید که رب جلیل ایشان را بلخشد و بیامرزد و قرین
    رحمت خویش سازد
    فاتحه و صلوات خندانک
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ۲۳:۲۰
    روح عمو بزرگوار شاد
    قرین رحمت حق

    خندانک
    خندانک
    خندانک
    ژکا گرجاسی
    چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۵۸
    روان شاد باشند خندانک
    بهرام معینی (داریان)
    چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۲۴
    درود های فراوان سر کار خانم کیانی استاد وادیب گرانقدر
    بسیار شیوا ووسرشار از احساس
    قلمتان مانا
    روحشان غرق در رحمت الهی
    در پناه حق
    🌷🌷🌷
    فاطمه گودرزی
    جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۳۲
    سلام عزیز بانوی شعر ناب
    درود برشما و
    امید که خداوند روح آن بزرگوار را مورد رحمت قرار دهند خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0