سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    تبانی

    شعری از

    ابوذر اسکندری

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۰۴ شماره ثبت ۱۰۴۱۲۱
      بازدید : ۱۵۸   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر ابوذر اسکندری
    آخرین اشعار ناب ابوذر اسکندری

    مثل آن داور در آن جهانی کرده‌ای
    با تمام دردهای من تبانی کرده ای
     
    چنگ خود را بی محابا میکشی بر سازدل
    تار مغز م را شکستی و روانی کرده ای
     
    می تراود اشک از چشمان خیس آسمان
    بس که در گوش فلک هم نوحه‌خوانی کرده‌ای
     
    از سرم هوشم ربودی، از ضمیرم طاقتم
    بی وفا جان، بازهم نامهربانی کرده ای
     
    روزگاری هم قطارت بودم و همراه تو
    چون توقفگاه دیدی روضه‌خوانی کرده ای
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    مهرداد عزیزیان
    يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۶:۰۹
    درود
    زیبا بود 👏👏🌺🌺
    فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلن
    مصرع اول کسری وزن دارد
    موفق باشید ✋🌺
    ابوذر اسکندری
    ابوذر اسکندری
    دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۴۲
    خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    محمد قنبرپور(مازیار)
    يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۲۰
    بیت سوم فوق العاده است
    ولی در کل ارتباطی با کلیت و محتوا نگرفتم خندانک
    ابوذر اسکندری
    ابوذر اسکندری
    دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۳۹
    خندانک ممنونم

    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۴۸
    با سلام وارادت
    شاعربزرگوار
    غزلی نا ب بامعنا عاشقانه و عارفانه خواندم
    هزاران درودتان باد
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    مولود سادات عمارتی
    دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۲۰
    درود
    احسنت به شما
    ابوذر اسکندری
    دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۴۰
    سپاس از شما
    تازه روی آوردم به دنیای شعر
    امید وارم با تمرین بتونم کاستی هام رو جبران کنم
    ابوذر اسکندری
    دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۴۱
    خندانک خندانک سپاس فراوان خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0