سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      جشن ولایت آید

      شعری از

      فرخ لقا فتحی

      از دفتر دفتر رباعی های من نوع شعر رباعی

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۱۰ شماره ثبت ۱۰۳۸۵۹
        بازدید : ۱۹۲   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      .
      رباعی
      از ارض و سما نور هدایت آید
      هم حجت هم جشن ولایت آید
      من منتظرم یوسف زهرا برسد
      با بخشش و بذل بی نهایت آید
      فرخ لقا فتحی
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۶:۳۱

      خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۶
      درود بانو
      بسیار زیبا و امید بخش بود
      در وصف انتظار
      یا مهدی(عج)
      ادرکنی خندانک
      محمد علی رضاپور
      يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۷:۰۰
      سلام و درود
      ایام ربیع بر شما مبارک خندانک خندانک خندانک
      طوبی آهنگران
      يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۷:۴۸
      گرفته ملک جهان رشا کرامت مهدی
      خجسته باد مقام امامت جانشینی مهدی
      سیاوش آزاد
      يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۱۷
      سلام یا مهدی
      علیرضا مرادی( مراد )
      يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۱۵
      سلام و درود بانو فتحی ادیب گرانقدر
      شعری زیبا و شیوا سروده اید
      همواره دلخوش و خرم
      در پناه ایزد توانا
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      بهروز ابراهیمیان
      دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۳:۳۹
      درود بانوی شاعر
      جالب و زیبا بود خندانک خندانک
      آذر مهتدی
      جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ ۰۲:۰۳
      درود مهربانو جان
      رباعی زیبایتان دلنشین بود
      این انتظار کی سر رسد ان شاالله دیده پر نور شود از رخ زیبای
      نگار
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0