سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    غم نان

    شعری از

    نیما اسدی

    از دفتر لعنتی جان نوع شعر رباعی

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ۰۰:۰۰ شماره ثبت ۱۰۲۸۷۶
      بازدید : ۱۷۱   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر نیما اسدی
    آخرین اشعار ناب نیما اسدی

    گفتید که رونقِ زمانم برسد
    قانع شده‌ام به این که نانم برسد

    جانم به لبم رسیده مانع بشوید
    این کارد به مغزِ استخوانم برسد
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ۱۰:۱۶
    سلام و درود

    رباعی انتقادی بسیار زیباو ارزشمندی سرودید


    بااحترام بداهه :

    نان را که خدا می دهد و دندان را
    بر دولَتیان ندوز چشم و جان را
    یارانه کفافِ قسط و اقراض که نیست
    مرگ است علاج؟ نه ، (تلاش) انسان را


    سلامت باشید و شاد
    روزگاران تان به برکت الهی مزیّن
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ۱۹:۲۸
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و شایسته بود
    مبین مشکلات جامعه خندانک
    زینت جلالی نژاد  ( زینا)
    پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ۰۸:۳۲
    درود بیکران شاعر، رقص قلمتان جاودان🌿🌺🌿🌺
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ۰۹:۲۷
    ارادت
    شورانگیز وزیباسرودی بود
    هزاران درود
    ادیب فرهیخته بزرگوار
    خندانک خندانک خندانک
    طوبی آهنگران
    جمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ ۲۲:۰۹
    سلام بزرگوار
    بسیار زیبا
    دورود بر شما
    پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ۱۱:۲۵
    با درود و احترام خندانک

    بسیار زیبا و دلنشین نگاشتید
    قلمتان مانا

    خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0