سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        لعنت بر عشق

        شعری از

        حسین مراغه

        از دفتر شعرناب نوع شعر افراغ اندیشه

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ۱۴:۰۰ شماره ثبت ۱۰۲۳۰۸
          بازدید : ۹۷۸   |    نظرات : ۵۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حسین مراغه

        ۱ رفته بود به طوفانی دل و دینم
        نبود بر من آسان: جز او کسی بینم
        ۲ دلم رفت در پی اش، با اشک دویدم
        گفتم دلارام منی جز تو هیچ یار نگیرم
        ۳ گفتا: عشقت را ای عزیز با جانم پذیرم
        گفتا: خواهم در کنارت تا که جانم بمیرم
        ۴ گفتم : عشقت را با خون خود پذیرم
          گفتم : جز این کنم، خواهم دگر بمیرم
        ۵ عهد شکستی بیشرف، روان سوی رقیبان
          خندیدی بر این ساده دل: وقیحانه آسان
        ۶ گفتمش: تویی حیوان تر از هر حیوان
          عشق را به هوس فروختی زیر رذیلان
        ۷ تو همانی که فرستادی ز سویم پیغام
          آمدم بهر رخساره ات با سر و جان
        ۸ عهد بستی که مرا جان باشی و جانان
          نمی‌رود دگر ز سر : شور آن پیغام
        ۹ فاطمه ای حیوان تر از حیوان
        که بشکستی دل و عهد و پیمان
        ۱۰ نخواهم دگر دیده بیند تو را شیطان
            که  شرف دارد : بر تو ددان هر حیوان
        ۱۱ نفرست دگر ز سویت برایم هیچ پیغام
           ننگ این عشق کذایی تا ابد مرا بس
        ۱۲ گویم : نخواهم و نبینم، همین تو را بس
            این هم ز من بر تو باشد آخرین پیغام
        ۱۳ می‌سرودم برایت هزاران بیت عاشقانه
            دگر ندارد اشعارم ز عشق هیچ نشانه
        ۱۴ ابیاتم دگر رنگی دارد ز عارفانه
          بیزارم  ز هر چه شعر : عاشقانه
         
        ( فاطمه لعنت به تو که عشق را به هوس فروختی
          و لعنت به من که کورکورانه دل پاکم را به توی
        حیوان صفت دادم، دگر نخواهم شنوم زتو هیچ 
        پیغام.) 
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0