سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        کنت مولا

        شعری از

        محمد رضا هادی نیا (هادی)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۷ شماره ثبت ۱۰۱۳۱۷
          بازدید : ۱۶۲   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد رضا هادی نیا (هادی)
        آخرین اشعار ناب محمد رضا هادی نیا (هادی)

        بی وجود مهر حیدر، دین محقر می شود
          دین محقر بی وجود مهر حیدر می شود
         
        دین بی مهر علی گر نمره ی تک داشته 
        نمره ی دین با علی صدها برابر می شود
         
        سویی ایمان علی ، آنسوی دینِ مابقی
           باز ایمان علی از مابقی سر می شود
         
        آدمی از نام حیدر بال در می آورد 
        می رود در آسمان، همچون کبوتر می شود
         
        برکه نزدیک است، کم کم پیک قدسی می رسد
         لحظه لحظه، لحظه ها شیرین و بهتر می شود
         
        می بَرد خورشید بالا ، حال ، دست ماه را
         پس عیار ِ دین و نعمت حداکثر می شود
         
        زحمت بیست و سال آزگارِ روز و شب
        با طنین ...کنت مولا...لذت آور می شود
         
        طبق قول حضرت خورشید، در روز غدیر 
                بعد او مولا علی جای پیمبر می شود
         
        از غدیر و متن قرآن، یا علی آموختم
        با تو هر کس رستگار و بی تو کافر می شود
         
        ای تو معیار حقیقت، نیز حق معیار تو  
         روز محشر مهر تو معیار داور می شود
         
        خواستم یک از هزاران را به شعرم آورم 
        دیدم اما صد هزاران برگ دفتر می شود
         
        "هادیا" گر چه غزل های تو اغلب خواندنی است
        با وجود نام مولا چیز دیگر می شود
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۲۷
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و با شکوه بود
        در وصف حضرت علی علیه السلام خندانک
        سعید صادقی (بینا)
        سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۰۹
        عالی و بینهایت زیبا
        عید غدیر غم بر تمام شیعیان حضرتش مبارک باد خندانک
        سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۵۲
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0