سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        18

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر خنده های آگلوتینه شده(کلاسیک پست مدرن) نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۰۵ شماره ثبت ۱۰۰۰۸۴
          بازدید : ۲۴۴۳   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده



        میخواهمت در گیر و دار فوق میرایی
        میخواهمت حین دژاوو ، گرم و رویایی
        اسکار سرخ بوسه ات ، آسیب زیبایی

        آغوش ما، فصل مدارات موازی بود

        فصل تروکاژ عباپوشان بی تدبیر
        فصل شروع دادگاه زادن و زنجیر
        دلگیجه های آبی یک روح بی تاثیر

        در فالمان ‌ ،روباه مست اشکنازی بود

        در آسیاب مورچه ،دوشیزگان عدل
        شماته ها ، در انتظار قهرمان عدل
        پوسیده خازنهای نور آسمان عدل

        لبخندهای مادرم ، یأس کزازی بود

        ما تورژسانس وهنبار ابرها بودیم
        نقاشی باروک نبش قبرها بودیم
        ما پاندمی اختیار و جبرها بودیم

        تنها دلیل جت لگ حوا، مجازی بود

        نیلوفرم ،در ساقه هایم کرکودیلینست
        لطفا نوازش کن ،پارانشیمی که شیرینست
        چشمان رعیتهای شهرت،سخت بدبینست

        مثل پلنگی در خیالم ،لوس بازی بود

        درگیر زخم و مفصل هیپ صداداریم
        پستداک داریم و برای خنده بیکاریم
        بر تابع هایپربولیک عشق ،آواریم

        بر روی لبهامان نشان کشف رازی بود

        با سبک وینتیج و دماغ فیک آتروپال
        در قاره های لاکچری با غلظت رویال
        دیسفوری قالیچه ای در انتهای هال

        صبح کراسولاسه در دریاچه سازی بود





         
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0