شعرناب

دادگاه دو مأمور متجاوز سعودی برگزار شد/ دادستان جده تقاضای اعدام کرد


تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۷ کد مطلب: 30358 شبکه ایران خبر جلسه محاکمه این دو پلیس خاطی صبح امروز در شعبه هفت دادگاه جنایی جده برگزار شد
جلسه محاکمه این دو پلیس خاطی صبح امروز در شعبه هفت دادگاه جنایی جده برگزار شد.
معاون امور مجلس، کنسولی و امور ایرانیان وزیر امور خارجه از برگزاری جلسه محاکمه دو مامور پلیس خاطی سعودی که مرتکب تعرض به دو نوجوان ایرانی در جده شده بودند خبر داد و گفت : دادستان جده در کیفرخواست خود ، مجازات اعدام را با استناد به شرع و قانون برای این دو متهم خواستار شد.
به گزارش ایران خبر ،حسن قشقاوی در مصاحبه با صدا و سیما ،‌ گفت:‌جلسه محاکمه این دو پلیس خاطی صبح امروز در شعبه هفت دادگاه جنایی جده برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه که آقای زارع سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده نیز حضور داشت کیفرخواست دادستان جده علیه دو متهم قرائت شد.
قشقاوی گفت: این دو پلیس خاطی به خیانت در امانت، ‌انجام ندادن صحیح وظیفه به عنوان پلیس و انجام دادن عمل شنیع جنایی متهم شدند.
وی اضافه کرد : ‌جلسه بعدی محاکمه این دو پلیس خاطی عربستان به منظور استماع دفاعیات وکیلشان به چهارشنبه هفته آینده موکول شد.
قشقاوی در پایان اظهار داشت: برداشت نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در ریاض و جده حاکی از جدی بودن طرف سعودی در محاکمه و برخورد قانونی با دو متهم است و دادگاه نیز همکاری خوبی با سرکنسولگری کشورمان در جده داشته است.


0