شعرناب

تقدیر و سپاس

تقدیر و سپاس
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت جناب استاد احمدی زاده(ملحق) مدیریت محترم این مجموعه (شعر ناب ) که با درایت و صبوری این محیط صمیمی و (ادبی _ آموزشی) را مهیا ، و در تداوم و ارتقاء کیفیت آن نیز بطور قطع زحماتی را متحمل می شوند، بنده به نوبه خودم کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.
پس از گذشت مدتی افتخار عضویت، این مجموعه ی وزین را یک محیط ادبی و آموزشی دیدم و خداوند متعال را شاکرم که در فضای مجازی موجبات عضویت در چنین سایت سالم و به دور از حواشی آزار دهنده را برایم مهیا فرمود.
لذا بر خودم لازم و واجب دانستم تا در مقام تشکر و قدردانی بایستم و مراتب سپاسگزاری ام را بدون ریا به عرض عزیزان نیز برسانم.
بر هیچ کس پوشیده نیست که برای اجرای یک برنامه آموزشی موارد زیادی لازم و ضروری است و بنده از همه عزیزان در سطوح مختلف تشکر می کنم به ویژه:
**از تمام عزیزانی که شاید معلومات لازم را دارند؛ ولی خود را در حیطه فراگیری قرار می دهند و با تشویق موجب شور و شوق می شوند؛ کمال سپاسگزاری را دارم.
**از تمامی اساتید و عزیزان گرامی که به هر نحوی در این امر قبول زحمت کرده و مطالب ارزنده ای چه بصورت درسنامه و چه بصورت نقد در پنجره سبز و ... به اشتراک می گذارند؛ نهایت سپاسگزاری را دارم.
**مجددا از مدیریت محترم سایت شعر ناب و مدیران افتخاری گرانقدر نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم که برای ایجاد یک محیط مناسب و ارتقاء کیفیت آن زحمت می کشند.
امیدوارم عشق به آموزش در وجود هر دو طرف باشد تا خروجی خوبی از این مجموعه نصیب جامعه انسانی بشود.
** ..... **
از آموزش درست، امری مهمتر سراغ ندارم چرا که:
آموزش درست، منجر به دانایی و دانایی منجر به رهایی می شود
سلامتی و بهروزی همه عزیزان را آرزومندم
با تقدیم عالی ترین احترامات:
محمد گلی ایوری
پ.ن: از شما هم که زحمت خواندن را کشیده و در امر آموزش تأثیر گذار هستید، متشکرم


0