سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    پست های وبلاگ

    شعرناب
    هشدار
    ارسال شده توسط

    وحید کیاپور( تنها)

    در تاریخ : جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۴۸
    موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۷۲۲ | نظرات : ۲

    دوستان مطلب ذیل شاید ارتباط موضوعی با سایت نداشته باشه اما از اونجایی که سایت پر بیننده ای هست و بینندگان و اعضا سایت از روشنفکران جامعه بوده و در اشاعه مطلب حاذق و متبهر هستند لازم دونستم این هشدار مهم را در این سایت قرار بدم بلکه  بتونیم کمکی بسلامت هموطنامون بکنیم 
     
                                        ********
     
    سلام.این پیامم از استادم در چین ارسال شده است من لیلا احمدی هستم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان🙏🙏🙏🙏 *ويروس كرونا ( Coronaviruses )* دير يا زود به ايران ميرسه و شك نكنيد كه وزارت بهداشت به هيچ عنوان وسايل و دارو و كيت هاي تشخيصي نداره بنابراين لطفا تا جايي كه ميتونيد از *ويتامين C طبيعي* استفاده كنيد تا سيستم ايمني خود را قويتر كنيد. نگران نباشيد ويتامين C طبيعي زياديش دفع ميشه و مشكلي ايجاد نميكنه همينطور حتما زرد چوبه بيشتر استفاده كنيد بعلاوه هم خودتون هم بچه هاتون بگين كه فرض كنند همه مبتلا به ويروس كرونا هستن و *با كسي دست ندين و روبوسي نكنيد*. اين ويروس فعلا نه واكسن داره نه درمان خاص و متاسفانه بعلت جهش ژنتيكي كه كرده بسيار خطرناك ظاهرا اين بيماری از تلفيق یک ژن در مار و خفاش ايجاد شده و بخاطر اين جهش توانايي مبتلا كردن پستانداران از جمله انسان رو پیدا كرده است موضوع بسیار مهم است لطفا پیام را در بیشترین تعداد آشنایان خود قرار دهید: پروفسور چن هورین ، مدیر اجرایی بیمارستان نظامی پکن می گوید: *"تکه های لیمو در یک لیوان آب ولرم می تواند تا آخر عمر شما را نجات دهد."* 🍋 حتی اگر مشغول کار باشید ، باید به این پیام نگاه کنید و آن را به دیگران منتقل کنید! لیموهای گرم می توانند سلولهای سرطانی را از بین ببرند! لیمو را به سه قسمت برش داده و در یک فنجان قرار دهید ، سپس آب ولرم بریزید ، آن را تبدیل به (آب قلیایی) کند ، هر روز آن را بنوشید مطمئناً برای همه مفید خواهد بود. لیموهای داغ می توانند یک بار دیگر داروی ضد سرطان را آزاد کنند. آب لیمو گرم بر روی تومورهای سرطانی و درمان همه انواع سرطان را نشان داده است. درمان با این عصاره فقط سلولهای بدخیم را از بین می برد و سلولهای سالم را تحت تأثیر قرار نمی دهد. دوم: اسیدها و مونو کربوکسیلیک اسید موجود در آب لیمو می توانند فشار خون بالا را تنظیم کرده و از شریان های باریک محافظت کنند ، گردش خون را تنظیم کرده و لخته شدن خون را کاهش دهند. پس از خواندن ، به شخص دیگری بگویید و آن را به شخصی که دوستش دارید منتقل کنید و از سلامت شخصی خود مراقبت کنید. مشاوره: پروفسور چن هورین خاطرنشان می کند که هر کسی که این نامه را دریافت کرده است حداقل برای نجات جان کسی تضمین شده است ... من وظیفه خود را انجام داده ام ، امیدوارم که شما هم به من کمک کنید تا آن را نیز گسترش دهم.
                              ○○○○○○○○○○○○○○○○○
    دوستان به تذکر بجایی که سرکار خانم طاهره حسین زاده ارسال کردند توجه فرمایید که در رابطه با مطلب فوق بوده و وظیفه دانستم که در  همین صفحه درج کنم تا مبادا از سر خیرخواهی به کسی اسیبی نرسد :
     
    سلام و احترام
    شاید به علت نگرانی شدید است که از وقتی چینی های مخلوق خوار این ویروس را ایجاد کردند همه دکتر شدند و نسخه تجویز می نمایند .
    وظیفه ست به اطلاع برسانم آنچه درباره ویروس کرونا نوشته اید باید دوسه مورد اضافه کنید وگرنه برعکس عمل میکند.و اینگونه ناخودآگاه و ناخواسته باعث ابتلای مردم میشوید این ویروس مثل آنفولانزا و سرماخوردگی ست بنابراین ترکیب لیمو و آب ولرم که یک طبع سرد و هم پایین آورده فشارخون است و هم اسیدی باید و باید بهش عسل که طبع گرم دارد اضافه شود وگرنه برعکس عمل میکند.

    هرآن چه طبع گرم دارد برای این پیشگیری این بیماری مفید است مثل دارچین و زنجبیل
    چون نظر به پُست وبلاگی را بسته بودید مجبور شدم اینجا بفرستم ولی حتما نوشته تان را اصلاح فرمایید تاخداناکرده ناخواسته باعث ضرر نباشد .
    سلامت باشید یاحق
     
     

    ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
    این پست با شماره ۹۷۱۰ در تاریخ جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۴۸ در سایت شعر ناب ثبت گردید

    نقدها و نظرات
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۲۰
    سلام
    بزرگوار با آرزوی سلامتی شماو همگان
    لطفا از درج اسم خودداری فرمایید. پیام ارسالی به شماهم خصوصی فرستاده شده است .
    مینا مرادی(ققنوس)
    جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۴۲
    درود شاعر گرامی
    این قضیه یک قضیه ی انسانیه پس به همه مربوطه و ازینکه وقت گذاشتید و این مورد رو نشر دادید سپاسگزاریم.
    امیدوارم هرچه زودتر ازین بلا جان سالم به در ببریم.
    و ایران باز عزادار بسیاری از هموطنانمان نباشیم
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0