سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      پست های وبلاگ

      شعرناب
      چرا ؟
      ارسال شده توسط

      مجید خوش خلق سیما

      در تاریخ : يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۰۴:۳۷
      موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۶۸۶ | نظرات : ۱

      پشاپیش عذر خواهی می کنم از عزیزان باشخصیّت و بزرگوارانِ با ریشه و بزرگان و اساتیدی که این مطلب را با این مضامین می خوانند.
      این روزها میل به بی بندوباری بین جوانان ما زیاد شده ، دختر و پسر هم ندارد و صد البته این شامل همه نمی شود و هستند جوانان متشخص و با اصل و نسبی که انسان از دیدن شکل زندگی ، اعتقادات و باورها و ارزش ها و نوع معاشرت شان کیف می کند .
      تأثیر شبکه های ماهواره ای را امروزه می توان حتی بر روی بسیاری از بزرگان همانا ریش سپیدان و گیس سفیدان هم دید که با آه و حسرت زمزمه می کنند کجایی جوانی ....
      یک عده چه در داخل یا از بیرون با شعار احترام به حریم خصوصی بدون آنکه حریم دیگر اعضاء جامعه و منافع ملّی و سرمایه های مردمی حفظ و آینده نیروی انسانی یک مملکت در نظر گرفته شود باعث رونق تفکرات باطل و ساختن دست آویز برای بی قید بودن قشر ناپخته و کم تجربه کشور می شوند.
      این روزها تزریقِ باورها و تبلیغ برای استفاده کردن نوعِ خاصی از زندگی و دیکته نمودنِ آنچه از سوی یک کشورِ مهاجم هدف قرار می گیرد دیگر از طریق سخنرانی و روش های سنّتی و تاریخ گذشته صورت نمی پذیرد بلکه از راه فیلم و سریال سازی و برانگیختن مخاطب برای همزاد پنداری کردن با قهرمان داستان صورت می پذیرد گو اینکه آن مخاطب خائن به یک خانواده و یک با عرض پوزش فاحشه (فاحشه مرد یا زن) و تنها هدفش برآوردن نیازهای جنسی و مالی به هر شکلِ ممکن باشد. 
      نمی دانم چرا همیشه بسیاری از مردم ملّت ما باید گیرنده وسایل تاریخ گذشته و راه و روش های شکست خورده و سبک زندگی به بن بست رسیده ممالک دیگر باشد.
      چه قدر خاک بر سر و فرومایه شده اند بعضی ها که با نخ پوسیده کشورهای وارفته ای که همواره حسرت داشتن تاریخ و تمدّن و فرهنگی چون ایران زمین را داشتند به ته چاه انحطاط و فلاکت می روند.
      یک جای دنیا که موفقیّت های شخصی و حزبی و موفقیت های حکومتی بسیار وابسته است به رأی دهندگانی که پشت آن حزب قرار می گیرند به هر گروه و دسته ای با هر دیدگاهی قول حقِّ حیات و موجودیّت قانونی می دهند و امکانات لازم تبلیغاتی را برای به دست آوردن رأی آن قشر در اختیارشان قرار می دهند و فرق هم نمی کند که پیرو چه دیدگاه و نظریه و مروج چه فرهنگ فاسد و نامشروعی باشند و بعد همان ها می شوند مراد و الگوی مردمان غرب زده و کم ظرفیّتی مثل اغلب مردمان شرق و اینور و آنور و وسیله ای برای اینکه بگویند کلاس ما بالاست و این مسایل برای ما حل شده است.
      به نظر بنده همانگونه که حکومت ها باید کارگزارِ تقسیم ثروت و درآمدهای یک کشور و نیز سربازانِ حفظ منافعِ ملّی و حقوق قانوی ملّت باشند بی شک باید قانون گذارانی چیره دست برای حفظ پاکدامنی و مدافعِ تمیز ماندن و امن بودنِ همه سویه کانونِ خانواده به عنوان پرورش دهنده نسل آتی کشور باشند.
      به نظر بنده هر آنچه کانونِ خانواده را تهدید کند و نسل بعدی یک جامعه را فاسد و بی بند بار و بی قید و سرخورده باید از دامان کشور به وسیله فرهنگ سازی و نیز به کاربردن سیاست های کارشناسی شده زدوده گردد حال چه بدمان بیاد یا خوشمان بیاید.

      ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
      این پست با شماره ۸۹۷۶ در تاریخ يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۰۴:۳۷ در سایت شعر ناب ثبت گردید

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      1