يکشنبه ۱۷ خرداد
کجایی
ارسال شده توسط سیاوش دریابار در تاریخ : ۲ هفته پیش
موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۵۱ | نظرات : ۲
|
|
....کجایی....
اون سال نمایشگاه بین المللی خیلی شلوغ بود
من به دلیل حجم کاری و معرفی محصولات
دو فضا گرفته بودم
فضای اول در سالن38 بود و فضای دوم در سال 8 خوب بعضی وقتها میرفتم دیدن غرفه های دیگر وقتی زنگ می زدند اول میپرسیدم کدام سالن هستید بعد میگفتم من اون یکی سالن هستم
یکی از مدیران که متوجه این موضوع شده بود زنگ زد
گفتم شما کدام سالنی گفت سالن38من گفتم سالن8هستم
گفت فلان مدیر هم سان 8است ولی میگه شما آنجا نیستی
منم کم نیاوردم و گفتم تازه از سالن 8زدم بیرون دارم میایم سمت شما
|
ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری :

|

|

|

|

|
این پست با شماره ۱۶۴۱۶ در تاریخ ۲ هفته پیش در سایت شعر ناب ثبت گردید
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.