سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    پست های وبلاگ

    شعرناب
    اپلیکیشنهای بیشمار و توسعه دهندگان
    ارسال شده توسط

    فرشاد اقبالی

    در تاریخ : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۰۴:۳۲
    موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۲

    نتایج یک بررسی بسیار وسیع که بر روی ده هزار توسعه دهنده ی اپلیکیشن های موبایل در سرتاسر جهان صورت پذیرفته است منجر به انتشار حقایق ناخوشایند و ناامید کننده یی شده است و بر مبنای آن این احتمال که اپلیکیشن توسعه داده شده توسط شما نتواند هرگز موفقیتی کسب کند بسیار بالا است. شاید تصور کنید در بازاری شلوغ و درنده خو مانند بازار اپلیکیشن ها دشواری امری مانند به نتیجه رسیدن و استوار شدن عادی باشد. ولی آمار و ارقام بسیار نا امید کننده تر هستند تنها ۲ درصد از توسعه دهندگان حاضر در بازار اپلیکیشن ها موبایل ۵۰ درصد درآمد حاصل از این بازار را در اختیار خود دارند.
    توزیع درآمد به شکل بسیار ناعادلانه یی صورت گرفته و ۱.۶ درصد از اپلیکیشن نویسان چندین برابر ۹۸.۴ درصد باقی درآمد کسب می کنند، قسمت شوکه کننده در این بخش جای گرفته است که ۴۷ درصد از توسعه دهندگان ابداً درآمدی کسب نمی کنند یا آنچه که به دست می آورند حتی از ماهی ۱۰۰ دلار نیز کمتر است.
    با این تفاسیر به سادگی می توان درک کرد که چرا در اپ استور یا همان فروشگاه آنلاین اپلیکیشن های کمپانی اپل میلیون ها اپ به حال خود رها شده اند. اگر شما جز اولین های حاضر در این بازار نباشید یا پیش از این نامی برای خود دست و پا نکرده باشید، معرفی محصولتان و رساندنش به قله ی موفقیت کاریست بسیار دشوار و نشدنی و ممکن است هرگز کسی به حضور شما توجهی نکند. بازار اپلیکیشن های تلفن های هوشمند به حدی شوم و خشن است که حقایق رایج در مورد سایر بازارهای نرم افزاری را نیز بر نمی تابد.
    بندیکت اوانز (Benedict Evans) یکی از مشاورین فعال و معروف در بازارهای نرم افزاری که فعالیت اخیرش در بازارهای موبایل گسترده تر است در توییتی می آورد کسب درآمد ویژگی است که برخی از شرکت‌ ها می توانند بعداً آن را کسب کنند ولی برخی دیگر تنها در اوایل کار و شکلی گیری بازار قادر به کسبش هستند. آمارهای فعلی حتی این قاعده را نیز تا حدودی بر نمی تابند و کسب درآمد در آینده از بازارهای اپلیکیشن های موبایل امری بسیار دشوار و دشوارتر نیز خواهد بود.
    VisionMobile که منتشر کننده ی تحقیق مذکور بوده است اضافه می کند در طول چند سال آینده بعید است بازار اپلیکیشن ها این تعداد از توسعه دهندگان را در خود پذیرا باشد و بسیاری از آنان ناگزیر به ترک بازار می شوند و رویای بدل شدن به اینستاگرام بعدی را به فراموشی خواهند سپرد. نظر شما چیست، آیا فکر می کنید هنوز کسب درآمد از بازار اپلیکیشن های موبایل مانند گذشته امکان پذیر است یا خیر؟
    منبع:
    ValleyWag
     

    ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
    این پست با شماره ۱۰۵۳۷ در تاریخ شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۰۴:۳۲ در سایت شعر ناب ثبت گردید

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0