شعرناب

آزادانه ترین محدودیت

کاربرد حجاب امروزی و برداشت بد از آن❎
🚫 با وجود اینکه از چادر به عنوان برترین و کامل ترین حجاب یاد می‌شود، در شرایط کنونی برخی، از این پوشش به عنوان وسیله‌ای برای خودنمایی و جلب توجه و دلبری استفاده می‌کنند.یکی از ضروریات دین مقدس اسلام «حجاب» است و اهمیت و تاکید بر حجاب در آیات و روایات متعددی مورد بحث قرار گرفته است.
🚫 حجاب و پوشش در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار و اسلام به عنوان آخرین دین برای حفظ فرد و جامعه از انحرافاتی که سرچشمه آن بی عفتی و بی حجابی است دستورالعمل هایی قرار داده که شامل زن و مرد می شود.واضح است که جسم زن از لطافت و زیبایی خاصی برخوردار و زن مظهر زیبایی است که باید در مورد خودش بهره برداری شود و اسلام با حضور زن در جامعه مخالفت نکرده اما باید به ابزار آن که پوشش مناسب است مجهز شود، پس حجاب اسلامی مصونیت است نه محدودیت.حجاب یکی از عوامل فطری بودن است و هر چند در طول تاریخ فراز و نشیب های بسیاری را طی کرده و گاهی هم با اعمال سلیقه حاکمان تشدید یا تخفیف یافته ولی هیچ گاه به طور کامل از بین نرفته است.حجاب یک حداقلی دارد که اگر آن حداقل رعایت نشود حجابی در کار نیست، یعنی فرد بدحجاب به حساب می‌آید.اصولا چادر زمانی معنا پیدا می‌کند که بدون آلایش و به تقلید از حجاب زهرایی باشد؛ حجابی که آرایش و پوشش های زیرچادری زننده در آن جایی نداشته باشد.
🚫بانوی محجبه! سواء استفاده از حجاب ممنوع است و این بی حرمتی به حضرت زهرا سلام الله علیها میباشد که چادر را ابزاری برای دیده شدن و برای جلب توجه زیبایی خود و اندامت استفاده میکنی.
🔝افزایش تعداد شریک جنسی=افزایش احتمال ابتلا به سرطان
📈نتیجه تحقیقات محققان دانشگاه "آنجلیا راسکین" واقع در کشور انگلیس از افزایش ۹۰% ریسک ابتلا به سرطان در زنانی که بیش از ۱۰ شریک جنسی دارند خبر داد
🔻دکتر "لی اسمیت" اذعان کرد:داشتن شریک جنسی متعدد در مردان و زنان احتمال ابتلا به سرطان و بیماری هایی مثل دیابت و ناراحتی قلبی را افزایش می دهد
📌اینجاست که به فلسفه احکام اسلام پی می بریم.اسلام زنان و مردان رو به عفاف و خویشتن داری دعوت می کنه تا سلامتی خودشون به خطر نیوفته.
👀چشم و دل سیرهای غربی👀
بن توماس، مجری سابق بنگاه خبرپراکنی بی بی سی به 40 مورد جرائم جنسی، علیه بزرگسالان و کودکان در بازه زمانی 30 ساله اقرار کرد.
بن توماس 44 ساله به جرائمی از قبیل رابطه غیر اخلاقی با یک کودک، تجاوز های جنسی، رفتارهای ناشایست و تهیه فیلم های ناشایست از کودکان و نوجوانان، اعتراف کرد.
بله، این نتیجه آزاد گذاشتن تمايلات جنسی و بدون محدودیت است که سال هاست با عناوینی چون آزادی و حجاب اجباری و...
بر سر جمهوری اسلامی ایران می کوبند.
✍️شهید مطهری:
حجاب، گرچه مانند دیگر قوانین محدودیت هایی دارد ولی مغایر آزادی نیست .🔻بلکه جامعه بشری را از بردگی مد ومدسازان هوا وهوس های نفسانی و انحرافات جنسی رها میکند 💠 و به ازادی فکر و روانی کمک میکند.
پی نوشت: حجاب، خود آزادی و حق انتخاب است، چرا که تو تعیین می کنی که دیگران، چه ببینند👀
منبع: دانشگاه حجاب در ایتا
کتاب مسئله حجاب از استاد مطهری
نظرات منطقی و مؤدبانه خود را با ما به اشتراک بگذارید🌷🌷
ان شاء الله طی پست های آینده، راجع به حجاب قانونی و نظریه های علمی راجع به حجاب هم بحث انجام میشه
ممنون از همراهی شما


0